Stránky o jezevčici Belince

Příběh Belči a Nelči 1

28.03.2010 18:13

Tak protože Belinka byl můj první pes začnu tedy nejprve s ní.Každý den chodím do školy a myslím na štěňátka protože už od malička po něm toužím.Jednou když sem šel do školy zastavila mě kamarádka ze třídy a řekla mi že mají krásné štěňátka že se jich potřebují zbavit tak když po nich tak toužím tak ať za něma přijedu že mi je ukáže tak sem řekl mamce že bych si moc přál štěňátko a že od nich nechci nic k Vánocům že si přeji jen pejska a že se o něj budu starat tak mamka svolila i když taťka odporoval tak jsme se domluvily a jeli jsme k nim na návštěvu.Když jsme dorazili hned k nám vyrazilo asi pět štěňátek a hned nás očuchávaly a my jsme měli jasno že chceme černý štěně jenže paní nám řekla že už je zamluvený a tak se nám zalíbylo to oranžovo červené štěně které bylo strašně klidné.Tak jsme odjeli a za týden jsme si měli pro ní přijet když jsme přijeli tak nás uvítali už jen tři štěnátka a mezi nimi byla i Belča tak jsem jí hned čapnul a začal chovat.Mamka mezitím vyřídila peníze a jeli jsme Belče se to nelíbylo ale musela to vydržet.Když jsme přijeli tak jsem doběhl k sousedce pro košíka a dal sem jí ho pod schody (protože byla malá a byla zima tak jsme jí nechali doma).Pokračování příště...

Kontakt

Vyhledávání

Články

28.03.2010 18:13

Příběh Belči a Nelči 1

Tak protože Belinka byl můj první pes začnu tedy nejprve s ní.Každý den chodím do školy a myslím na štěňátka protože už od malička po něm toužím.Jednou když sem šel do školy zastavila mě...
30.12.2009 11:57

Myslivecká mluva

Myslivecká mluva,je velmi stará,začala se používat už v 16.století a je ctí a odborností myslivců,aby ji dobře znali,aby ji dobře používali,protože je ostuda,když jí myslivci neznají a když se...

© 2016 Tereza Vítečková

Tvorba www stránek zdarmaWebnode